מה חשוב לדעת לפני שמבצעים השוואת ביטוח בריאות?

תוכן עניינים

הבריאות היא אחד מהנושאים העיקריים שמעסיקים אותנו ימים כלילות, כאשר השאיפה של כל אחד מאיתנו היא לקבל את הטיפול הטוב ביותר בכל רגע נתון. אך בכדי שיהיה אפשר לקבל את הטיפול הטוב ביותר, כל אחד מאיתנו יצטרך שיהיה לו ביטוח בריאות פרטי. מהסיבה הזאת, לא מעט אנשים מבצעים השוואת ביטוח בריאות בין חברות הביטוח השונות – בכדי שיהיה אפשר לקבל את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר.

תקראו את האותיות הקטנות של הביטוח

בין אם אתם מבצעים השוואת מחירים אונליין ובין אם תעשו את השוואת המחירים בטלפון, חשוב מאוד שתכירו את האותיות הקטנות של הביטוח. על מה אנו מדברים? אנו מדברים על האותיות הקטנות שעשויות לשנות את תמונת המצב כולה, ועשויות לגרום לכך שתעדיפו ביטוח אחר – לעיתים המידע שנראה שולי הוא גם הקריטי ביותר.

תבחרו חברת ביטוח מוכרת ואמינה

זה נכון שכאשר אתם מבצעים השוואת ביטוח בריאות אתם תגלו לא מעט חברות ביטוח חדשות שאולי לא ידעתם על קיומם. אך תיקחו בחשבון כי אתם לא יכולים לסמוך על כל חברת ביטח, בטח כאשר מדובר על הבריאות שלכם. לכן הטיפ שלנו אליכם הוא לסגור ביטוח בריאות רק בחברה מוכרת, אפילו אם זה עולה לכם קצת יותר.

השתדלו לדבר עם אחד הנציגים בטלפון

לבצע השוואת מחירים אונליין זה מעולה, כך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר בחיפוש אחר חברת הביטוח המושלמת. אך בכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים צעד נכון, ברגע שאתם בוחרים בחברת ביטוח כזאת או אחרת – שווה לכם להרים אליה טלפון ולשמוע מה הנציג מספר. לעיתים תוכלו לקבל אינפורמציה שלא ידעתם עליה, ולעיתים אפילו תוכלו לקבל הצעת מחיר זולה הרבה יותר.