איך בוחרים מעמד לטלוויזיה שמשתלב עם העיצוב הכללי של הסלון

תוכן עניינים

בשנים האחרונות מסכי הטלוויזיה גדלו בצורה משמעותית ביחד לגדלים שהיו נפוצים בעבר והטלוויזיה הפכה למרכז הבית או הסלון. כאשר משלבים את זה עם אפשרויות ההקרנה האיכותיות דרך האינטרנט ואת ריבוי הספקים – אין ספק שהמקום שהטלוויזיה נמצאת בו צריך להיבחר בקפידה על מנת שהצפייה תהיה מושלמת, איכותית ומהנה!

 

הכבוד המחודש שהטלוויזיה זוכה לו

כאמור – הטלוויזיה הפכה בשנים האחרונות להיות המרכז של הבית, זה שבו מתכנסים ביחד בני המשפחה לצפות בתוכניות או סרטים וקל מאד לייצר אווירה מיטבית של חושך מוחלט או איכות שמע מצוינת. הנחת היסוד היא שצפייה בסדרות או סרטים צריכה לקבל מקום של כבוד ולכן אנשים רבים כבר לא מסתפקים במסכים הקטנים של המחשבים או הטלפונים הניידים ומחפשים להפוך את פינת הטלוויזיה לכזאת של התכנסות וצפייה משותפת. לשם כך צריך מעמד לטלוויזיה שיתאים למסך הספציפי שיש בבית אך לא רק זה – אלא גם כזה שישתלב עם העיצוב הכללי וייראה כחלק בלתי נפרד מהחלל של פינת המשפחה או הסלון. כיום בהחלט אפשר למצוא ולהשיג מגוון רחב של מעמדים כאלה וצריך להכיר אותם ולהבין איזה יהיה הכי נוח ומתאים לטלוויזיה הספציפית.

 

סוגים שונים של מעמדים לטלוויזיה

מכיוון שהטלוויזיות המתוחכמות והמתקדמות כיום הן מסכים בגדלים שונים הרי שצריך קודם כל לבחור באיזו תצורה תהיה מונחת הטלוויזיה בבית – צמודה לקיר, מונחת על מדף או מזנון, תלויה מהתקרה או עומדת על הרצפה. בחירת המעמד תתבצע על פי תכונה זו. השלב הבא יהיה לשים לב לגודל של הטלוויזיה, כלומר למידות שלה על מנת לוודא שהמעמד המיועד יהיה מספיק חזק ויציב על מנת להחזיק אותה בצורה עמידה ללא סכנת נפילה או התהפכות. יש גם מעמדים שמיועדים לשימוש באזור החיצוני של הבית – בחצר, במרפסת או אפילו לצד הבריכה הפרטית. המעמדים השונים מגיעים בצבעים מגוונים, הם יותר או פחות מורגשים ובולטים (כתלות ברצון והנוחות של בני המשפחה) וחלקם מהווים רהיט של ממש. על פי כל אלה צריך להחליט.

 

הבחירה של המעמד המתאים

כל מי שרוצה לקנות מעמד לטלוויזיה צריך לבחון לעומק את התכונות והמאפיינים שהוזכרו, לדעת בדיוק מה המידות הדרושות לו ולוודא שיש בסלון שלו את התנאים הדרושים – קיר חזק להצמיד אליו את המעמד, מספיק מקום למעבר או כל עניין אחר שחשוב לו מבחינת המיקום של הטלוויזיה. יש מעמדים שדורשים הרכבה או עיגון לקיר או לרצפה ויש כאלה שיהיו מונחים ועליהם תהיה מונחת הטלוויזיה בדומה לכל רהיט אחר ברחבי הבית. ברגע שיודעים בדיוק את כל מה שצריך לדעת ובוחרים בתבונה – אפשר להיות בטוחים שהמעמד והטלוויזיה ביחד יחזיקו מעמד הרבה מאד זמן ויהיה נוח וחווייתי לצפות בטלוויזיה בכל פרק בסדרה או סרט אהוב.