תזונה בהתאמה אישית- הביטחון המלא לבריאות של חיית המחמד שלך

תוכן עניינים

בריאות היא סוגיה מרכזית בעולמו של כל החיי והיא מבוססת על סביבה מאפשרת, אהבה פעילה והזנה עשירה ואיכותית שנספגת באופן יעיל. איכות התזונה משפיעה על מערכת החיסון ותפקוד כלל המערכות בגוף. תזונה איכותית משפיעה על תהליכי ההתפתחות ומספקת להם את התמיכה הנחוצה על מנת שניתן יהיה להשלים אותם בהצלחה וללא מהמורות בדרך.

תזונה היא ליבה של הבריאות שלנו ושל בעלי החיים שלנו, לא רק ברמה הפיזית, אלא גם ברמה הנפשית שגם אצל החברים שלנו שהולכים על ארבע, היא חלק מהותי ואינטגראלי מהבריאות הכללית.

העידן המודרני מתאפיין בהתאמה אישית, גם בבריאות וגם בטיפוח, גם אצל בני אדם וגם בקרב בעלי החיים ותזונה בהתאמה אישית היא בהחלט הצעקה האחרונה ופתרון הקצה בבריאות החיי. טייסט אוף דה ווילד הוא מוצר מזון שמאפשר להתאים מזון באופן אישי בהתאם לצרכים הבריאותיים ובהתאם לטעם הפרטי של בעל החי. טייסט אוף דה ווילד הוא מותג אותו תוכלו למצוא במסגרת חנות חיות בנס ציונה, בסניף הפיזי או באתר האינטרנט.

השלמה תזונתית

נוסף למזון הייבש או הרטוב בו אתם מאכילים את בעל החיים שלכם, בין אם אתם בוחרים במותג פרימיום כמו טייסט אוף דה ווילד, או בכל מותג אחר, חשוב לבצע מעקב אחר התפתחותו של בעל החיים ולבצע את ההשלמות הנחוצות. השלמות תזונה כוללות גם תנאים מתאימים לרבות סביבת מחייה נקייה ומזינה, מערכת יחסים חיובית עם שאר דיירי הבית, שמירה והקפדה על גבולות וכן גם השלמות תזוניות, בין אם מדובר על מזון רפואי ובין אם מדובר על מינרלים וויטמינים במידת הנדרש.

כמובן שבעל החיים צריך להיות במעקב גם מטעם רופא ולא רק עצמאי, ברמה התקופתית, על מנת לוודא מה מצבו ולהתאים לו את הפתרונות הנחוצים לו בהתאם.

חנות חיות בנס ציונה תוכל לספק לכם את כל המידע והשירותים הנחוצים על מנת לספק לבעל החיים שלכם את התנאים האופטימליים לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים ביחד. את המידע תוכלו לקבל ברשת או בחנות הפיזית.