רטיבות בקירות חיצוניים בבניין משותף

תוכן עניינים

רטיבות יכולה להוות בעיה כשמדובר בקירות חיצוניים בבניינים משותפים. ישנם גורמים רבים שעלולים לגרום לרטיבות בקירות חיצוניים. חלק מהגורמים הללו כוללים: לחות גבוהה, נזילות מהגג או צנרת אינסטלציה, עיבוי קיטור ונגר מוגזם ממי גשמים.

סוג הלחות הנפוץ ביותר הוא עיבוי. הסיבה לכך היא שלחות גבוהה ומשטחים קרים משתלבים כדי ליצור סביבה מושלמת להיווצרות רטיבות מסוג זה. המשטח הקר יצנן את האוויר שסביבו וזה יגרום לאדי מים ליצור טיפות על פני השטח. טיפות אלו הופכות לאחר מכן לטיפות אשר מושקעות על פני השטח הקר יותר מתחתיהן כשהן מתאדות. התהליך הזה חוזר על עצמו עד שיש מספיק מים על פני השטח כדי שיטפטפו או שמישהו יבחין בהם וינגב

רטיבות בקירות חיצוניים

רטיבות בקירות חיצוניים בבניין משותף יכולה להוות בעיה רצינית. זה נגרם מעיבוי, כלומר כאשר אדי מים מבפנים הבניין נפגשים עם משטחים קרים יותר בחוץ. זה יכול לקרות כאשר יש רווחים או סדקים בקיר המאפשרים לאוויר לברוח ולהיכנס.

הבעיה עם רטיבות היא שהיא עלולה לגרום לעובש וטחב שעלולים לגרום לתגובות אלרגיות או לבעיות נשימה וכן לפגיעה במבנה המבנה. הדרך הטובה ביותר למנוע מבעיה זו לקרות היא לנקוט בצעדים לפני שהיא מתחילה.רטיבות בקירות חיצוניים יכולה להוות בעיה רצינית עבור אנשים המתגוררים בבניין משותף. הלחות עלולה להוביל לעובש, המהווה סכנה בריאותית.

לחות יכולה להגיע משני מקורות: הקרקע והאוויר. רטיבות מהקרקע תיכנס לקיר דרך סדקים או רווחים בלוח הבטון התומך בו, בעוד הלחות מהאוויר חודרת דרך נזילות ופתחים בחלונות, דלתות ואזורים נוספים במעטפת המבנה.

תכולת הלחות של קירות חיצוניים

תכולת הלחות של קירות חיצוניים אלו תהיה תלויה בחשיפה שלהם למקורות מים אלו – קרקע או אוויר. חלק זה יתמקד בקירות חיצוניים בבניין משותף. הלחות בקירות החיצוניים יכולה לנבוע מהגשם או השלג. כאשר הוא לא מתייבש, הוא עלול לגרום לבעיות כמו עובש וטחב. הבעיה העיקרית של רטיבות בקירות חיצוניים היא שהיא עלולה לגרום לצמיחת עובש וטחב. הסיבה לכך היא שהמים מונעים את זרימת האוויר מה שמוביל לסביבה שמתאימה לגידול האורגניזמים הללו.

על מנת למנוע את זה, עליכם לוודא שאתם דואגים לרטיבות לפני שתהיה לה סיכוי להתפשט ולגרום לנזק כלשהו. רטיבות עלולה לגרום להרבה בעיות בקירות חיצוניים. זה יכול להוביל לעובש, שהוא לא רק כאב עיניים, אלא גם סכנה בריאותית.

הקירות החיצוניים של בניין המשותף לאנשים רבים ושונים נמצאים בסכנת רטיבות. הבעיה עם זה היא שזה יכול להוביל לעובש ולסוגים אחרים של נזקים שקשה לתקן. זה יהיה קשה במיוחד לבעלים אם הם לא נוכחים בזמן שמתעוררת בעיית הלחות. על מנת למנוע רטיבות בקירות חיצוניים, כדאי לאטום סדקים ונזילות לפני שהם הופכים לבעיה. כך תוכלו להימנע מכל בעיה גדולה בקירות החיצוניים של הבניין שלכם וכן מכל סכנה בריאותית שעלולה לנבוע ממגורים בקרבתם.