חותמות לעסקים ועוד המון דברים

תוכן עניינים

חיפוש של חותמת טובה שתנפיק את האישור, האסמכתא והחתימה שלכם בצורה מודגשת יכול לקחת לכם זמן. יש לא מעט חנויות של כלי כתיבה וציוד למשרדים בישראל, אך לא רובם מספקים תוצרת טובה שתשמש אתכם לאורך זמן. לא רק חותמות לעסקים – יש המון ציוד משרדי שקרוב לוודאי שתצטרכו להזמין מחנות כלי כתיבה וציוד לעסקים מהימנה – ערכות של נוטריון לעורכי דין, עטים עם חריטה ועוד המון דברים נוספים שישמשו אתכם ביום יום.

נעים להכיר הכל-בו של הציוד המשרדי

לשם כך אנחנו כאן – חברת עדן חותמות – הבית של הציוד לבית ולמשרד. באתר החנות תוכלו למצוא מגוון פריטים שאתם באמת צריכים ליום יום, לבית או למשרד – חותמות פלסטיק, חותמות גומי, חותמות לעסקים מעץ עגולות או מרובעות, עטים פשוטים או יוקרתיים עם חריטה של לוגו או כיתוב מיוחד, שלטים, שבלונות ועוד מלא דברים שימושיים שתמצאו להם מקום אצלכם. הכל נמצא כאן, באתר עדן חותמות!

אילו חותמות אפשר למצוא כאן?

מציאת החותמת הנכונה למשרד או לבית יכולה להיות מטלה לא פשוטה ולא קצרה. יש לכם משרד, פירמה שאתם רוצים לקדם בצורה הכי טובה ומקצועית שיש, וזה כולל דיוק עד לפרטים הכי קטנים. בין היתר תצטרכו לחתום על מסמכים וטפסים עם השם שלכם ושל הלוגו של החברה שלכם. לא תרצו שהחותמת תהיה דהויה, לא ממלאת את כל השטח ולא מחזיקה מעמד אחרי עשר החתמות. לכן, כאשר צריכים חותמות לעסקים חייבים לשים דגש על איכות הדיו, איכות האחיזה בחותמת ויכולת הנשיאה שלה.

כל איש מקצוע והחותמת שלו

יש אנשים שעובדים מהשטח, עבורם החזקה של חותמת רגילה בכיס לא כל כך נוחה. לכן, באתר עדן חותמות יש לנו חותמות מיוחדות לנשיאה בכיס. כך לא תצטרכו להביא אתכם יותר מדי ציוד בתוך התיק – החותמת אצלכם בכיס ומוכנה לשליפה בכל רגע שתצטרכו!

אפשר למצוא כאן חותמות יוקרתיות מעץ, בדיוק כמו פעם. למי שאוהב נישה נוסטלגית, חותמות עץ עגולות ממש כמו שהשתמשו בעבר יכול לשחק תפקיד. יש כמובן גם חותמות גומי, סטנדרטיות ומרובעות.

לילדים שבינינו וכאלה שרוצים לשחק אותה גדולים – הכנו במיוחד עבורם חותמות מיוחדות עם כיתוב וסמלים מיוחדים – סמיילי, כיתוב מיוחד לבחירה אישית, דמויות וצורות במיוחד לילדים.

עוד המון דברים שימושיים נוספים

מלבד חותמות לעסקים, אפשר למצוא כאן באתר עדן חותמות מגוון מוצרים שתמצאו להם שימוש לבית ולמשרד. יש כאן עטים מעוצבים, יוקרתיים ופשוטים שתוכלו לבצע הזמנה של מאות מהם עם חריטה לבחירתכם. תוכלו למשל לחרוט על כמה מאות עטים פשוטים את השם שלכם או של הלוגו של החברה שלכם, מה שיהווה מעין פרסומת קטינה וסמויה לעסק שלכם כאשר תביאו את העט כשי קטן ללקוחות עסקיי. אפשר להעניק עט יוקרתי בתור שי צנוע לעמית לעבודה או למישהו שסיים כברת דרך במשרד שלכם. האופציות הן רחבות ואנחנו כאן כדי לספק לכם אותן!