כיצד להתקין ארונות כמו מקצוען – רהיט לי

תוכן עניינים

התקנת ארונות עשויה להיראות כמו משימה מרתיעה, אבל עם תכנון קפדני והכלים הנכונים, אתה יכול לעשות את העבודה כמו מקצוען.

 

בפוסט זה בבלוג מבית רהיט לי, נלווה אתכם את היסודות של אופן התקנת ארונות, החל מדידה וסימון הקיר ועד הצמדת הארונות לניגשים. עד שתסיים לקרוא, תדע כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתקין ארונות כמו איש מקצוע.

 

כלים וחומרים דרושים

לפני שתתחיל, חשוב לאסוף את כל הכלים והחומרים שתצטרך לעבודה. עבור פרויקט זה, תצטרך:

– סרט מדידה

– שלב

– מקדחה

– מקדחה בגודל 1/8 אינץ'

– ברגי ארון (אורך 1 1/4 אינץ')

– תבנית ארון (מסופק על ידי היצרן)

– עיפרון

– אקדח איטום

– אטם סיליקון

 

שלב ראשון: מדוד וסמן את הקיר

השלב הראשון הוא למדוד ולסמן את הקיר בו תתקין את הארונות. בעזרת סרט המידה שלך, מדדו את אורך הקיר וסמנו אותו בעיפרון. לאחר מכן, באמצעות הרמה שלך, צייר קו אופקי בסימון זה. זה יהיה קו הייחוס שלך להתקנת הארונות.

 

שלב שני: צרף תבנית ארון

לאחר מכן, השתמש בתבנית הארון שלך כדי לסמן לאן יגיע כל ארון בודד. רוב היצרנים מספקים תבנית קרטון או נייר שניתן להדביק על הקיר. לאחר שהתבנית מונחת, השתמש בעיפרון כדי לעקוב אחריה כדי שתדע היכן לקדוח את חורי הפיילוט שלך. כשתסיים להתחקות סביב התבנית, הסר אותה והנח אותה בצד.

 

שלב שלישי: לקדוח חורי טייס

עכשיו הגיע הזמן לקדוח חורי פיילוט עבור הברגים שיחברו את הארונות לקיר. בעזרת המקדח בגודל 1/8 אינץ' שלך, קדחו חור בכל אחד מהסימנים שעשיתם עם העיפרון. חורי פיילוט אלו יקלו על הכנסת ברגי הארון בהמשך.

 

שלב רביעי: חבר את הארונות לקיר

לאחר שקידחתם את חורי הפיילוט, הגיע הזמן לחבר את הארונות לקיר. התחל על ידי החזקת הארון הראשון במקום והכנסת בורג לכל אחד מחורי הפיילוט. הקפד להשתמש בברגי ארון באורך של לפחות 1 1/4 אינץ' כך שהם יהיו ארוכים מספיק כדי להגיע לחתכים בקיר.

בזמן שאתם מחברים את הארונות לקיר, חשוב לבדוק שהם מפולסים. השתמש ברמה שלך כדי לוודא שכל ארון ישר לפני שתמשיך לארון הבא. אם ארון אינו מפולס, זה יכול לגרום לכל שורת הארונות להיות עקומה.

לאחר שכל הארונות מחוברים לקיר, הגיע הזמן לאטום את הפערים ביניהם. השתמש באקדח האיטום שלך, מרחו חרוז של אטם סיליקון סביב ההיקף של כל ארון. זה יעזור לאטום את כל הפערים ולמנוע לחות מלהגיע אל מאחורי הארונות. למידע נוסף על ארונות פתיחה לחץ כאן.

 

שאלות נפוצות

ש: האם אני צריך להשתמש בתבנית ארון?

ת: למרות שזה לא הכרחי, שימוש בתבנית ארון יעזור להבטיח שהארונות שלך מותקנים במיקום הנכון. אם אין לכם תבנית, תוכלו למדוד ולסמן את הקיר בעצמכם. עם זאת, שימוש בתבנית יחסוך לך זמן ומאמץ בטווח הארוך.

 

ש: באיזה סוג ברגים עלי להשתמש כדי לחבר את הארונות לקיר?

ת: עבור הפרויקט הזה, תזדקק לברגים בארון באורך של לפחות 1 1/4 אינץ'. ברגים אלה יהיו ארוכים מספיק כדי להגיע לחתכים בקיר, וזה חשוב להתקנה בטוחה.

 

ש: איך אני יודע אם הארונות שלי מפולסים?

ת: הדרך הטובה ביותר לבדוק אם הארונות שלך מפולסים היא להשתמש בפלס. הנח את המפלס על גבי כל ארון וודא שהוא ישר מלפנים לאחור ומצד לצד. אם ארון אינו מפולס, זה יכול לגרום לכל שורת הארונות להיות עקומה.

 

מסקנה: כעת, כשאתם יודעים להתקין ארונות כמו איש מקצוע, הגיע הזמן להתחיל בפרויקט הבא שלכם. עם תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים, תוכלו להגיע לתוצאות מקצועיות מבלי להזמין קבלן.