טיפולי שיניים לגדולים ולקטנים

תוכן עניינים

ביקור אצל רופא השיניים זה מאחד הדברים הכי פחות מועדפים עלינו, במיוחד עבור ילדים. המכונות הרועשות והאביזרים הנוצצים והחדים שנכנסים לנו לפה, ההרגשה הזו של חוסר האונים והשכיבה הממושכת על גבי מיטת הטיפולים, לא ממש מעודדים אותנו לבוא לטיפולי שיניים, עד שזה נהיה רציני.

בבריאות השיניים לא מזלזלים!

שמירת בריאות השיניים חשובה מאוד, במיוחד מגיל צעיר לפני שבריאות הפה מדרדרת חלילה. הקפדה על צחצוח מדי בוקר וערב, ניקוי בין השיניים עם חוט דנטלי, ביצוע שיננית כל חצי שנה וביקורת רופא שיניים אחת לשנה לפחות יטיבו על בריאות הפה שלנו לאורך זמן – ושמירה על חיוך מנצח וכובש!

כאן במרפאת השיניים תוכלו לקבל טיפולים מקצועיים, אדיבים ואנושיים דרך רופא שיניים מומלץ במודיעין. ניתן לקבוע ולקבל כאן מגוון טיפולים הקשורים לבריאות הפה והחניכיים – שיקום חלל הפה, ביצוע סתימות, טיפולי אסתטיקה, יישור שיניים, שתלים, גשרים, כתרים ועוד.

חשיבות ביקור אצל רופא שיניים

לא רק לקטנים, גם לגדולים לא נעים לשמוע שהגיע הזמן ללכת ולטפל בשיניים. לפעמים אנו נוטים להזניח דברים הקשורים לבריאות שלנו, אם הם קטנים ובקושי מורגשים. אך אנו עשויים למצוא את עצמנו במצב מאוחר מדי חלילה כשאנו באים למרפאה ומגלים שהנזק לשן גדול מדי. לכן, חשוב מאוד לקבוע אצל רופא שיניים מומלץ במודיעין ביקורת וביצוע מגוון טיפולים שישמרו על בריאות ואסתטיקה של הפה שלכם מבעוד מועד, עוד כשהבעיה קטנה.

יישור וטיפול בשיניים עקומות

לא כולם נולדים עם חיוך של מיליון דולר. לחלקנו יש צביטה בלב כל פעם שאנחנו עומדים מול המראה ומחייכים, רק כדי לגלות, גם אם זה לא ממש בולט לעין, שהשיניים שלנו לא סימטריות או עקומות. זה לא חייב להיות ככה ואתם לא צריכים לסבול את זה לנצח – יש אפשרות לתיקון ויישור שיניים! באמצעות טכנולוגיה חדישה ואמצעים משופרים, כאן אפשר לבצע יישור שיניים וקיבוען במקום הטבעי והרצוי שלהן.

טיפול בחריקת שיניים – ברוקסיזם.

אחד מכל 12 אנשים עלול לסבול מבעיית חריקת שיניים, בה שרירי הלסת התחתונה ממשיכים לפעול ולזוז גם במהלך השינה. במקרים אלו השיניים עלולות להישחק ואף להיסדק כתוצאה מחריקה ממושכת של שן בשן. רופא שיניים במודיעין יבדוק את הרגישות בשרירי הלסת מומים אפשריים בחלל הפה כגון שיניים סדוקות או שבורות, פגיעה אפשרית בעצם התחתית ולחלק הפנימי של הלחיים ועוד בדיקות בחלל הפה.

האם זה חמור ובעייתי?

בדרך כלל חריקת שיניים אינה קריטית וחמורה, והיא אמורה לחלוף עם הזמן. אך בקרב ילדים תיתכן הפרעה בגדילת השן בצורה ישרה ובריאה או שבירה שלהן, ואף בקרב מבוגרים תיתכן פגיעה מינורית אפשרית. במידה של חריקת שיניים הנובעת בעיקר בשל בעיות שינה כלליות, אתם תופנו אל מרפאת שינה מקצועית על מנת לאבחן בעיה כללית יותר. אם נראה כי זה נובע מחרדה או הפרעה פסיכולוגית אחרת, ייתכן ותופנו לקבלת טיפול מתאים והולם באותו תחום.

סובלים מהפרעת חריקת שיניים? מעוניינים לשפר את האסתטיקה של חלל הפה? בקרו אצל רופא שיניים מומלץ במודיעין!