מאסטרקארד – מה החברה מציעה לנו

תוכן עניינים

בעולם פועלות מספר חברות אשראי אשר מציעות כרטיסים למגוון רחב של לקוחות מבנקים וחברות שונות. מדובר על חברות אשר מציעות כרטיסים שניתן לבצע בהן עסקאות בסכומים שונים, עם קרדיטים משתנים על פי תנאי הבנק או החברה דרכה התקבל הכרטיס, וכן כל לקוח יכול ליהנות מהטבות שונות באמצעות רכישות בכרטיס.

אחת החברות המובילות בעולם בתחום האשראי היא חברתמאסטרקארד. מדובר על חברה אמריקאית, מהגדולות ביותר בתחום הפיננסי ובפרט בתחום האשראי. החברה פעילה גם בישראל במשך מספר עשורים. בתחילה, היא פעלה אך ורק עם בנק פועלים אך בעקבות רפורמות ושינויים שהתרחשו בתחום, הרי שהיום היא מספקת כרטיסים לכל מי שמעוניין בכך, לא משנה באיזה בנק יש לו חשבון.

חברת מאסטרקארד מציעה לנו מגוון רחב של כרטיסי אשראי המתאימים ללקוחות שונים ומגוונים. בין היתר, החברה מציעה כרטיסים המיועדים לאנשי עסקים המבצעים עסקאות גדולות ועד כרטיסים המיועדים למשקי בית קטנים, חיילים וחיילות או בני נוער.

חשוב לציין, מסאטרקארד הוא כרטיס בינלאומי, וזה אחד היתרונות הבולטים שלו. לקוח שמחזיק בארנקו כרטיס זה, יכול לבצע איתו עסקאות בכל העולם ללא שום בעיה, כולל כמובן באתרי אינטרנט בינלאומיים. זאת להבדיל מכרטיסי אשראי מקומיים הפעילים רק בישראל ואינם יכולים להתאים לשימוש בחו"ל.

 

איך בוחרים כרטיס בצורה נכונה?

בשביל לבחור כרטיס אשראי מאסטרקארד בצורה נכונה, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה מסגרת האשראי הרצויה עבורנו, אילו סוגי עסקאות אנחנו מתכוונים לבצע עם הכרטיס, עד כמה נרצה להשתמש בו, ואיך בדיוק נעשה בו שימוש.

מאחר וישנם סוגים של כרטיסים, עלינו גם לבחון את השאלה אילו הטבות נקבל עם כל כרטיס. ישנם כרטיסים המציעים הטבות כלליות, בעוד שאחרים מציעים הטבות ספציפיות בנושאים שונים בזכות העובדה שחברת מאסטרקארד יצרה שיתופי פעולה עם חברה או חברות בנושאים אלו. זה נועד לשרת לקוחות אשר מחפשים ומעוניינים בהטבות אלה.

מעבר לכך, אנחנו צריכים לבחור כרטיס אשראי שנוכל לעשות בו שימוש רחב ככל שניתן, ולכן עלינו לבחון מה בדיוק תנאי השימוש בכרטיס ומעבר לכך, מה התשלום שנצטרך לשלם אם נבצע עסקאות בתשלומים. אנחנו יכולים ללמוד על התנאים של השימוש בכרטיס לפני שנזמין אותו.

 

אך משתמשים נכון בכרטיס אשראי היום?

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שינוי ניכר באפשרויות השימוש בכרטיסי אשראי, ביניהם גם כרטיסי מאסטרקארד. השינוי בא לידי ביטוי בכך, שאנחנו כבר לא חייבים להחזיק פיזית את הכרטיס ביד בשביל לשלם. אנחנו יכולים לעשות בו שימוש דרך ארנק דיגיטלי. קרי אפליקציה שנמצאת במכשיר הסלולר או בשעון חכם.

אנחנו ממלאים את כל פריטי הכרטיס באפליקציה ובכל פעם שנרצה לשלם על מוצר או שירות, נוכל להניח את המכשיר על התקן בעזרתו משלמים וכך תתבצע את העסקה.